Thursday, June 26, 2008

penderiTaan syuHada sUhaimi...

Dalam bab kali ni aku nak crita sket psl bdak yg bnama sperti yang ttera kat atas 2..x bca lgi??...hah..bca dlu..bca dlu..dah bca dah nma bdak 2...okeyla..gini crita dia..bdak ni..dia tlah trlibat dlm satu sindiket 'keneng menkeneng'..atau dalam frasa lainnya..GOSSIPS...ksihan bdak ni...dia tlah dgosipkan dgn stdnt yg jga mrangkap pljr seangkatan yg bkal blpas k mesir nnti..bdak laki 2 agknya dah slh phm la kot..myb dia pkr si ada(syuhada) ni ada mnt kat dia..yelah..dah dok sebut2 nma dia kn,asal bdak prmpuan ni buat ssuatu..mcm..kna jwb soklan cikgu kat depan k..msti nma bdk laki ni akn 'dkumandangkn' drpd 'radio2' yang terbabit dlm klas 2..ish3..jhat btul la ek si pmula gossip 2...sapela agknya..(hihihi)... oleh itu,dgn rasa brtanggungjawab dan prihatinnya..aku sbg kwn dan jga mrangkap si pmula gosip(huhuhuhu...) dgn ini ingn mnjlaskn kpd jjaka tsbut bhw ini adlh mainan smata-mata..xde kaitan dgn yg hdup atapun yg bkal mnigggal dnia...ada sbnrnya xmnt pun bdak ni..tapi aku sje je gosipkn dia..hehehe..jgn mrh ek..justeru..dgn pmbuatan ruangan blog kali ni..aku hrap bdak laki 2 akn terbaca..n phm pkra yg sbnarnya blaku...sekian lporan gosip trhangat dripada aku...adios,slm...(HAHAHAHAHAHAHA!)

3 comments:

anwar azhari said...

anwar: (aku baca menda ni rame2 kat umah)
"membe aku yg mane plak la ni yg kene gossip ni."

quote dr bdak lain:
"dak pompuan prasan HOT..
bajet HOT"

quote:
"aku terasa"

quote:
"ak x taw ape pn.. bler mase lak ktorg wat2 suare radio nih.. prasan je korg..

quote:
"geli mat...!!!"

quote:
"poyo syiott.. mari bgosip bsame almas..!!"

nur almas alias said...

trima ksih ats komen2 bernas dan xbrapa bernas korang..stu je aku nk ckp..bla msa lak aku kta radio2 trbabit 2 drp chnnel korang..korang la yg prasan.and..maaf kpd orng2 yg trase..slm.

nur almas alias said...

trima ksih ats komen2 bernas dan xbrapa bernas korang..stu je aku nk ckp..bla msa lak aku kta radio2 trbabit 2 drp chnnel korang..korang la yg prasan.and..maaf kpd orng2 yg trase..slm.