Friday, June 13, 2008

kerana miss lun...

salam...hehe.berhemah plak aku kli ni..okla..yang sebenarnya aku xthu nk tlis apa dlm blog aku ni(???)tapi krna ini adlh slh stu assngmnt yg mst dcompletekn..maka dgn brmurah hatinya dan berlapang dadanya aku menghensemkan diri aku mnulis ssuatu dlm ruangn kli ni..wlpun xdek yg sggup bzir msa mmbca tlisan aku ni..tpi,xpela..at least aku ikut arahan miss lun yg cantik itu..mnulis gak ssuatu dlm blog ini...nk ckp sal apa ek??well..yg sbnarnya aku xtaula knpa blog bleh dreka.coz bg aku ia adlh ssuatu yg mmbosankan..stuju x??yela..bca sal org len..but klu ia adlh psal sseorang yg ada mslh problem dgn idntiti diri dia sdri k(gila??)...myb sronok gak..sbb aku akn try tfsir apa yg org 2 cba buat..bnuh org k..bnuh diri k...etc.tapi..mgkin ada gak pekdahnya..myb kita bleh luah ec hati kita kat org kita ska k(huah3!!!)..n so on..tapi hrapan aku bt masa skrang..dgn trciptanya blog aku sdri ni..aku hrap kwn aku akn sdikit sbnyak fham tntang diri aku yg sbnar,xpecially kwn yg bgtu IMPORTANT bagi aku..sape???adala...hehehe..weh korang..stuju x klu aku kta ssh nk cri kwn yg btul2 ngam dgn dri kita..bak kata nnek aku.'kacip'..tp klu korang dah jmpa..hargailah mrk dgn sbaik baiknya..once kita lpaskn..pyh nk rsa blik kmanisan prshabatan tu..trust me!!k ah.aku smbung len kli..adioss!!!

2 comments:

KiTT @KTT said...

kerana ku?
oh, tidak! nehiii!!
wei..sape kate blog itu mmbosankan..?
no la..
i tgk yg laen teruja n xcited jew
its k la, i x pakse u suke sbjek ni pon, juz nk dedahkan u all psl blog so that i ley tau u all pnye cite tbaru bile da kt mesir nnt
-miss lun-

nur almas alias said...

huhuhu..hihihihi...sorrrrryyyyy............lpas sya dh buat bnda ni untuk satu jngka masa yang agak panjang,rasa sronok la plak...sory miss klu miss trase...best gak buat bnda ni..hugu.