Thursday, July 3, 2008

antara DUA...yeah2!...

aku ksihan la dkt sorang kwn aku ..wel..btter x mntion her name..kwn baik dia myb akn bpndah k 'tempat ' len..M.A.Y.B.E...dia tpksa plih smada nk stay dgn bdang skrng ataupun msk bdang len plak..korang leh x imgne yg korang brada kat tmpat dia??klu akula...hmmm...xtaula..tapi apa yg bleh aku ktakn..kita sma2 bdoala jla jln yg dpilih oleh kwn baik kpd kwn aku,yg jga mrangkap kwn aku..adlh jln yg tbaik untk msa dpn dia..pkr baik2..jgn mnyesal dgn apa yg bkal dpilih nanti..jgn plih ats dsar khendak orang len..kpd kwn aku yg mndrita 2 plak..truskn mnyokong semua plhn yg kwn dia buat..doakn yg tbaik untk kwn baik dia ..seperti ptikan yg aku ptik dri novel englsh yg aku bca 4 thun lpas.."xkira btapa kita mgharapkn sesuatu itu brlku..kadang2,kita kna biarkn jgk bnda 2 brlku sdri.."hrap beliau tbah dgn sgla bnda yg bkal brlaku..chayo2!!kpd kwn baik dia kwn aku 2 plak..do da best choice..klu rsa bnda 2 yg trbaik..plih je..aku sokng!he2..k,choww..

No comments: