Monday, July 28, 2008

mAsaKu daH hampir Tamat...

FUhh...sram jgk aku bca tjuk criter aku kli ni..hek2...bknnya pape..tapi msa tuk dok msia dah nk hbis..hihi..aku ada lbh kreng 2 bln ag sblom fly..'im flying wthout wngs'...WooOO......tapi rlaks la kan..pas 6 thn..INSYAALLAH...aku blik plak...hrap2 aku bjya mndptkn sgulung ijzah yg mnjdi igauanku sjak zman knk2 riang dlu 2...tapi kan..slalu tdtik jgk kat hati aku..boleh k aku hdapi sume ni nnti..sbb aku mmg kna struggle glA2..cos mdic bknnya smthng yg bleh dpandang enteng..(cewahh..bhsa klsik g2...)..tapi stiap kli aku fkir cm2..aku akn trus kta kt dri aku sdri...'u hve dcided,sO..just keep move On wth it..nver ever try 2 turn back..gO ahead..n fight 4 it!',...(^^,)...he2..amacam..best x aku pnya kta2 prangsang..wurkuk...ermmm..k ah..salam.

Wednesday, July 16, 2008

Monday, July 7, 2008

MARA ku sayang.....

aku tngah tensen ar skang ni...hri ni bru smpai surat yg butuh penjamin 2.mara ni pun stu,msa ni bru dtng nk srah brang pnjmin..asal xbg msa esok dah nk fly je..hiii..tensen aku....mak aii...ssh gla nk ec brang dia,gla pun xssh mcm 2...punyala byk bnda yg kna buat..penjamin pun aku stil xjmpa ag...nk kna jmpa mjistret klas pertamala...cop 2la..cop nila...YA ALLAH!!!!......tapi aku ttp kna tbahkan hti aku..dahla aku ni trglong dlm orng yg ssh nk buat ursn..klu aku dah mcm nk gve up..ksihan lak kt ummi aku..diala sbb aku truskn jgk sume bnda2 ssh ni...aku nk bls jgk jsa dia..xkra ape pun yg brlku..aku bknya drpd glongan org brada...so...dgn cra ni jla aku dpt blas jsa dia..harap ALLAH akan mmprmdahkn sgla urusan aku dan jgk kwn2 aku...k,skian sja tuk luahan hti aku kli ni...he2...tq coz sdi bzir msa bca bnda yg tah pape ni..k,slm.

Thursday, July 3, 2008

antara DUA...yeah2!...

aku ksihan la dkt sorang kwn aku ..wel..btter x mntion her name..kwn baik dia myb akn bpndah k 'tempat ' len..M.A.Y.B.E...dia tpksa plih smada nk stay dgn bdang skrng ataupun msk bdang len plak..korang leh x imgne yg korang brada kat tmpat dia??klu akula...hmmm...xtaula..tapi apa yg bleh aku ktakn..kita sma2 bdoala jla jln yg dpilih oleh kwn baik kpd kwn aku,yg jga mrangkap kwn aku..adlh jln yg tbaik untk msa dpn dia..pkr baik2..jgn mnyesal dgn apa yg bkal dpilih nanti..jgn plih ats dsar khendak orang len..kpd kwn aku yg mndrita 2 plak..truskn mnyokong semua plhn yg kwn dia buat..doakn yg tbaik untk kwn baik dia ..seperti ptikan yg aku ptik dri novel englsh yg aku bca 4 thun lpas.."xkira btapa kita mgharapkn sesuatu itu brlku..kadang2,kita kna biarkn jgk bnda 2 brlku sdri.."hrap beliau tbah dgn sgla bnda yg bkal brlaku..chayo2!!kpd kwn baik dia kwn aku 2 plak..do da best choice..klu rsa bnda 2 yg trbaik..plih je..aku sokng!he2..k,choww..