Sunday, June 22, 2008

LAguKu...Lagumu juA...

bila...aku sudah tiada..
buang semua laguku,
jangan ditangis selalu,
mungkin...
itu sementara..
bila jumpa penggantiku,
jangan dilupakan,
aku....

sob3....woooo...weh sdih x korang2 smua bla dgr lagu ni..aku rsa sedih sgt..aku slalu imgne yg aku akn mti xlma lgi..bila aku tpkir smua 2..mulala sesi aku bermonolog sorang2..."oh...mumy...anakmu still xbls lg jsamu..".."oh kwn2...byk dosa yg aku buat kt korang smua..aku still xmtk maaf lg..."....agak2 korang smua dah bsdia x untuk mati..?aku slalu tbyang keadaan aku dok sorang2 kat dlm kbur..msti glap kn..pstu xdek oksigen..dikelilingi dgn tnh..byk cacing..eeeeee!!xsggup rsanya..tapi kn..mati itu psti..aku psti kna tmpuhi gak bnda2 2 satu hari nanti..just..aku xthu..bila masa 2..aku harap bila masa 2 dh tiba..aku dah ckup bsdia untuknya..korang pun sma kn??

No comments: