Saturday, December 6, 2008

TolOngG.....

hurmmhh....
aku rsa truk ah...
rsa xmcm stdnt mdic pon..
mlas r nk stdy..
pdhal byk yg kna rvise blik..
da la hari2 mkin btmbah bnda yg kna igt..
aku rsa klu mak aku tahu..msti dia sdih..kan?

hurmmhh...
so far...so good(hihi)..
best gak dok sini..
tapi hari2 kna bdpan dgn prasaan tkt nk hdapi knyataan yg aku da ambk mdic..
gilo kan?
tapi lek r..
bnda ni aku yg plih..
so..i'll try my very own best tuk make sure yg aku cmerlang..(Insyaallah...)

hidup kat sini aku rsa mcm hari2 makan roti...
bila nk mkn je..roti..
bile nk makan je..roti..
bile nk roti je...makan..errrkk..

knpa ah aku xrsa mcm aku x dwasa ag?
rsa mcm knk2 yg plu bmbingn ..
hari2..pg skola..bkn kliah...
rsa mcm...mcm...mcm 2la...
mcm xdwsa ag...
truk k kdaan aku ni?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......!!!!

aku hrp dpt improve kdaan aku psni..
mnjadi sorang yg pnuh kyakinan dan smngt yg bkobar2 dlm dri...
xtkut lagi nk bdpan dgn knyataan hdup..
xkan mnyerah kalah..
xmalas stdy...
n xmkn roti hari2..eerrrr...
dan akhirnya....
yaahh!!...BTUKAR!!!..
mnjadi doktor muslimah yg dsegani...
waaahhhhh......bestnyoo....

papepun..
aku hrp bnda ni..bkn skadar angn2...
yg xkan dgapai oleh aku..
aku bleh..sbb..org len pon bleh..
knpa aku prlu rndahkn diri aku sdri?
mcm mna org nk pcya pda aku..
kalau aku sdri yg mruntuhkan bnda 2...
k...thanq coz sdi bca bnda yg tah pape ni..
salam..adios amigos!

2 comments:

JHaZ KiTaRo said...

haha.. meluahkan perasaan yg terpendam tu sgt bagus utk releasekan tension.. btul tak? anyway, salam aidil adha dari Dublin, Ireland.. kalau ada masa, jom laa relax2 kat my blog

muhammad anis said...

erm..
relax almas...
byk lagi mase tuk ko improve kan diri ko..(aku pun)hehe
perlahan2 kite ubah,..
tp kne la ade smgt..
ko bleyh!!..haha
erm..
nway..sme2 kite doakan kejayaan..
dunia dan akhirat..aminnn..