Tuesday, December 23, 2008

Hujan...

skrang da msuk msim sjuk..ptng tdi hujan..lebat...sjuk sgt...
esk rsanya kna pkai bju byk lpis...aku still xbli 'bubble'...
rsa mcm xnk bli..coz rsa mcm xplu sgt...tapi tgkla cmne...klu sjuk sgt ak bli...

hati aku tba2 trngt kat fmly aku..rsa rndu sgt...
mcm da lma aku xjmpa mrk...ni bru 4bln kat sni..hurmmmmhhh...
aku trngt msa kcik aku..klu hjan mcm ni..mak aku msti sgt rsau..
yela..ayah aku slalu xde kat rmh...kdng2 rsa mcm dah biasa bila dia xde...
hjan lbat slalu dtng skali dgn kilat n gruh yg sgt kuat..
mak aku akn sgra bwk kmi 7 brdik k rmh mak cik tpi rmh...
bknnya ape..tkt pkok bsr tmbang ats rmh..
rmh aku kat kg..byk pkok bsr kliling rmh...

skrng aku rsa rndu sgt kat mak aku..
kdng2 aku rsa mcm xsmpt nk jmpa dia buat kali trakhr..
tahlah..sma ada aku yg pg dlu atau dia...
aku rsa nk sgt pluk n ckp dgn dia msa ni...

tak taula sbb apa..
sjk akhr2 ni aku rsa sgt sdih...
aku rsa mcm nk nngis..tpi aku xtau sbb ap..
how i wish i knw why??..

kwn2 kat sni...
khdiran mrk smua byk mmbntu aku..
brula aku thu..btulla apa yg org ckp..
bila dah jauh kat tmpat org..
kwn2 kitala yg akn jdi ahli klrga kita..aku hrp yg kdaan ni xkn brubah..
aku tkt sgt bila aku lukakan hti kwn2 yg mnghrgai aku..
aku dah cba utk jdi kwn yg baik bg mrka..tapi..xsmua mnsia smpurna..
aku igt aku dah ckup mnjga hati mrk..tapi sbnarnya x..
nilah lmrah mnsia..
kita xsdr yg kita sdang mlakukan kslahan..
kna ada yg mnegur..brulah kita trngadah..xg2?

khmis ni aku ada kuiz biochem..
mnggu dpn lak ada mid term pharma..
byk gla kna rvise blik..hrp2 smpatla..

k..dah xde bnda nk dbobokkan(ckp)..
hrp aku ada msa nk update blog ni lgi len kli...
salam.

No comments: