Monday, July 7, 2008

MARA ku sayang.....

aku tngah tensen ar skang ni...hri ni bru smpai surat yg butuh penjamin 2.mara ni pun stu,msa ni bru dtng nk srah brang pnjmin..asal xbg msa esok dah nk fly je..hiii..tensen aku....mak aii...ssh gla nk ec brang dia,gla pun xssh mcm 2...punyala byk bnda yg kna buat..penjamin pun aku stil xjmpa ag...nk kna jmpa mjistret klas pertamala...cop 2la..cop nila...YA ALLAH!!!!......tapi aku ttp kna tbahkan hti aku..dahla aku ni trglong dlm orng yg ssh nk buat ursn..klu aku dah mcm nk gve up..ksihan lak kt ummi aku..diala sbb aku truskn jgk sume bnda2 ssh ni...aku nk bls jgk jsa dia..xkra ape pun yg brlku..aku bknya drpd glongan org brada...so...dgn cra ni jla aku dpt blas jsa dia..harap ALLAH akan mmprmdahkn sgla urusan aku dan jgk kwn2 aku...k,skian sja tuk luahan hti aku kli ni...he2...tq coz sdi bzir msa bca bnda yg tah pape ni..k,slm.

3 comments:

kopi O said...

huhuhu.... pe ni almas benda sket nye sng dah give up. tu l0m pi mesir agi. aku tgk berita tadi about 40 died n 50 wounded in a freak train accident in egypt. wah... gitu! so jgn risau sgt2. insya-ALLAH leh wat nye. chayo!!!

DLatum said...

baguih ar ko pikr camtu..balas jasa org tua selagi dia ada...waa.,cdih lar plak...huhu...(",)

nur almas alias said...

alfun mabruk 4 da komen..huhu...tapi bla c kopi htam 2 ckp sal train..tkut plak aku nk naik,pkai ugrah jla kot..hu2..sal pnjmin 2 da almost sttle..c ptri kcik ni plak..hrmm..mmg kcik pon!..huhahuha..(jgn mrh..)..knpa tba2 rsa sdih?ni musti byk bt dsa dgn prnts ni..he2..nyway..thanks!^^,