Friday, March 5, 2010

si bodoh yg mndongak~

hebat kan ..dgn hnya kata2 kita mmpu mngubah seseorng
hurm.aku mngaku.best jgk kot klu dpt jd pkr motivasi.
coz.kdng2.dgn hnya kta2 dri kita.kita might dpt tlong org.
xke hbt 2?

of croz.lam hdop.kita msti nkkn byk bnda.
kita msti nk smenya perfect.
stdy.family.pshbatn..
but then.kita jgk tahu.yg kita xkn dpt sme bnda mcm 2.mksd aku.sme bnda perfect..
why?sbb psti ad bnda yg akn blaku dsebalik sme knikmatan yg kita dpt 2..
aku xdelah bmksd yg tuhan akn bagi sme bnda bruk pd kita lps dia bg nikmat kt kita..
walhal.pepatah pon da kta..stiap kjadian ad hikmahnya..
x..just..
well.aku ase kornag msti da fhm bnda2 cmni.
xde ujian.xde life mem..=)
xkira btpa perihnya usaha yg kita perlu kerahkn..
life must go on.hurm.

lusa da nk strt skolah.huh~
mnyampah aku.bkn mnympah ngn skolah.
tpi ngn dri sdri krna xska skolah.
yela.da tahu dtng sni sbb nk blja.tpi cuti jgk yg aku hrpkn.
xke ngek cm2.samdol!~
slalu tnm azam nk berubah.tapi ttp xberubah.

''mnsia jarang berubah.wlpun dorang kata nk berubah.sbb i2lah kamu kekal sbg si bodoh.:P''

sape2 yg igt sttus ni kt fb.sbnanya sttus ni dtujukn khas utk diriku sdri.huahuahutui~
yelah.hurmh.xyahla nk xplain.korang bca asenya korang da fhm.

ayuhlah whai jiwaku
kita bngn bersama
warnai kmbali impian hati
yg tersemat abadi di dlm diri
tgglkn yg mne alpa
kerna kita tahu kita sedang berperang
antara nafsu dan keperluan
insafi diri
kesali smuanya yg terjadi
andai kata i2 mmpu
buat kamu sedari
yg kamu perlu bangkit
dari kdaan kamu yg 'sakit' nurani

get ur spirit back bro.
u can.i can.and so.we can..:)











1 comment:

Si Polan said...

haah..ngek la jugak (: