Wednesday, March 24, 2010

kerana Dia Maha Mengetahui~

aku hanya boleh melihat
aku hanya mampu mndngar

serius.aku mmhami.
krna aku juga prnah mrasai.wallah.

aku prnah berputus hrpn.
aku prnah kecewa.
dan aku juga aku prnah mrintih.
nmun.xsiapa pun mndengari.

kecuali Allah.
krna Dia sntiasa ada di sisi
tnpa diundang
tnpa dpaksa
tnpa ku sedar..



dan kmudian.
aku sdari.
xsemua bnda boleh mnjdi sprti yg aku ingini.
aku hnya brdoa.smga Allah mlindungiku dlm stiap bnda.
dan aku berdoa..
supaya aku tabah mnghadpi stiap ujian yg dberi..

krna di benakku terdetik..
bknkah adlh lbh baik jika aku rdha dgn sgla ketentuanNya?

ya..i2lah yg terbaik.
Ya Allah.
ampuni aku krna mlupkn kkuasaanMu.
yg Maha Mngatur smua bnda.
ampuni dosaku Ya Allah.

sesungguhnya..
dgn seikhlas hatiku..

''demiMu..aku redha Ya Allah.......''

No comments: