Sunday, January 3, 2010

awk cntik sgt taw!~ ;)

adkh kamu cntik?
rsanya. kita musti pnh tnya dri sdri kn..*ngeh3*
especialy.bla tgh tgk chermin.
n aku tahu.rmh aku pling byk chermin *seyus bngga*
tapi.i2 tdak bmkna kami musti tnya dri kami cntik ke x..*apkah yg cba dsmpaikn?*

tpi..hurmm
cantik i2 ssuatu yg subjektif *bak kta syda*
aku tahu.smua org nk cntik.
klu laki.hncem.*wink2*

tapi.xsme org cntik.*wawawa*
i2lah knyataannya.....*sob3*....
tpi.xsmstinya xcntik.xcntik..
krna...
"beautiful lies in the eye of the beholder"
ngeh3..tgk.aku pon pndai berperibahasa...*weEEeee~*

so.jgn sdih klu kmu xcntik.*pnggunaan bhsa agk ksr tuk knk2 bwh umo*
mcm siti nrhaliza ke.park shin hye ke..ke spe2 yg cntik ke..
krna.kamu juga cntik.wlpun x dmata smua org.
tapi ttp cntik d mata 'seseorang'..*wink2*
(aku smkin mju bbhsa..ngeh3)

so.ksimpulannya.. *ad ksimpulan gak ke*

"bdietlah dgn seimbang tuk tampil krus dgn sihatnya"
:)




2 comments:

Si Polan said...

ouh~canteknye sayerr
ahaks!

nur almas alias said...

err..yer2..kamu 'chantique' sgt!~
wawawawa~~~agagagagaga~~