Friday, August 5, 2011

RAMADHAN.:)

ahlan ya Ramadhan..:)

for the first time..aku rsa pose yg btol2 mcm ala2 perantauan tu.ngeh3..
sbb ape je.sbb xbersama fmily.n xbersama2 hosmete..hihi.

mula2 mmg la agk sebak.haha.first day meroyan mcm ape je.ngeh3~~
tpi xpe.nsib bek aku cpt adapt.hoho.
second day trus rsa cm ok.alhamdulillah..

kwn2 yg dah balik msia..
tnpa segan2 tnya.aku ok ke x?
haha.so sweetla kamu.benar.keh2..
n fyi..insyaallah.
aku ok je kat sni..
lagipun..
Allah kan selalu ade..:)

nk cter pngalaman smyang trwikh kat sni.
first day.mmg aku pergi tido agknya..-,-''
msa berdiri pon boleh terlelap.kah3~~
xpela..insyaallah.kna latih lah kan..kat sana nnti tkut2 lagi lma..ho2~
second n seterusnya alhamdulillah better lah skit.
n bru mlm tdi aku strt gna Quran..
alhamdulillah..xngntuk..cuma lnguh2 kaki jla..
n kna thn wuduk yg 2 susah skit.hoho3~:P

setakat ni.cuma bljar tajwid skit2..
nsb bek ade SC..tadarus rmai2..n sgguh bnr sgt skali..
byk yg aku jahil bab tajwid..boleh katakan mcm bdk bru nk blja bhsa english.huruf dah knl..cuma cra bcaan xbleh...huhu.jahil kan?

papepun,
aku slalu harap Ramadhan kali ni.aku xsia2 kan.tapi tahla..
mcm xbyk bnda yg aku buat tuk Ramadhan ni..hurmmm...

Ramadhan kali ni mngkin pmangkin tuk aku buat lagi baik tuk yg akn datang.
atau mngkin jadi Ramadhan yang terakhir.xde sape tahu kan.

penutup.
harap2 amalan kita semuanya diterima oleh Allah SWT.
semua dosa terhapus.kita bykkn bertaubat.
bersihkan hati..wlpun sgt susah..-,-''

xpe.yg pnting kita cuba kan? :)

slm rindu tuk umi.abah.family..kwn2...

slm.<3

No comments: