Thursday, December 10, 2009

mencintaiMu adlh segalanya~

ap yg aku rsa..
Kau lbh mmhaminya..
ap yg aku tahu..
Kau lbh tahu tntangnya..

ap yg aku fikir
kau lbh faham mngenainya..

jiwaku yg penuh dosa
Kau ada utk mnsucikannya..
Kau slalu ada untukku.
tapi aku jarang skali 'ada' untukMu.

namun..
meski aku lbh byk waktu brfikir selain diriMu..
Kau tidak pernah melupakn aku,,

Ya Allah.
bersihkanlah hatiku.
drp noda dunia.

maafkn aku Tuhan
sgla ujian yg Kau beri..
Kau pasti lbh faham tntangnya..
berilah aku kkuatan utk mnghadpi semua ujian yg Kau beri.
maafkn aku kerana mngeluh.
maafkn aku kerana tdak sabar.
maafkn aku kerana tdak rdha,

selayaknya hatiku hanya diisi olehMu.
jgn pernah tinggalkn aku Tuhan.

seandainya semua waktu mngingati Mu dhabiskn dgn air mata..
aku snggup Ya Allah.
kerana di situ terletak kdamaian yg tdak tebelah bagi.

izinkanku utk berkata..
aku merinduiMu Ya Aziz

aku mencintai Mu Ya Jabbar

sematkanlah ia di dalam hatiku
selalu
wahai kekasihku....~



1 comment: