Wednesday, November 25, 2009

salam perantauan...~~~ :)





hari ni.da 9 zulhijjah..
sok da rya..
tpi hri nie xpuasa..heh heh he..=.=''..

takpe2.ni sbb pndh umh.klu kat umh sdri msti puasa..heh heh he..=.='''

xde pape nk buat ari ni.rmbongan kwn2 ke turki da blpas lam kul 1pg tdi..
tba2.rsa sdih sgt nk bpisah ngn diorang..*kwang3*
xdelah...sket2 jer...xde nyer nak sdih byk2..haha~~ :D

family kat kg..hurmm..
msti umi ngn kak ngah tgh bungkus ketupat..
ketupat kg aku unik taw..bungkus ngn daun pisang.didakapkn dgn 2 blah ketupat..
jeng3..lalu terhasillah ketupat dakap!~ :) *mka serius bhgia*
kuah dia plak..jgn buat2 tak tahu wlpun mmg xtahu..
kami mkn dgn bercicahkn gula melaka yg da cair..
sdp!`~~
well..mngkin for sstengah org..bnyik mcm plik..tpi..
dats one drp hdngn wjib kat kg aku..

imej d bwh mninjukkn bukti..


ni adlh imej ktupat dkap~

ni adlh gula mlka


cmne nk mkn?
snng jer..bkak ktupat..celup dlm gula melaka(nise) dan makaN~ :O

ooo...rndunya daku pda si ketupat...
kan best klu kat sni ada org pndai buat *knp xaku jer yg pndai..=,=*

heh heh he..xpe2..aku kan bz..mne ade msa neh nk blja buat2 bnda cmnih..*ngeh3*
so..nnti klu aku bsar..aku import je mak aku..hahah~~~~
lgypun..kan lgy 'berkat' kita mkn mskn ibu..kan3?~~~ :D *ngeh3..ad 2 sbb!*

tapi..mne leh cm 2 kan..
its my responsibility tuk blja msk2..aku kn pompuan..kna msk tuk suami nnti...*hahahahaa*
(jauhnya fkiran..2 pon klu aku kawen...oooowhh...* +,+...

tpi...
okay~walau papepun..
d kesempatan yg agk sempat ni..
aku mngambil peluang tuk mngucapkn...

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA..BAGI SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT..
*especially..ummi ngn abah..kakok..kak ngah..abang..cah..ki..n adik yg 'rajin' sgt 2..

maafkan dosa ore..
mkn 2..igt2la adik mu yg brda nun jauh d sni..
dgn i2 ..sya tjukan lagu 'dari jauh' oleh nabil..*ngeh3*

(nk report sket..'ummi ..abah..sian ke ore mie..xdok kuih ryo..xg brayo..xdok tmn nk g brya..xdok rmh nk g bryo..xdo ummi ngn abah tuk bryo...wuuuuuwuuuuwuuu~~)

tapi xpe..aku akn mlksanakn hasrat di lubut hati aku ni..
iaitu mnjadi sorang doctor yg bjya!~*jeng3*
brulah buleh pulang ke msia dan brya dgn jayanya...heh heh he..

k la..da abes msa tuk sesi mngwish2..nk chow lu..
nyway..buat shbt2ku..yg xpg trki...pg trki..pg nek kpl..pg uk..pg msia(sob3..owhhh..)

rya seronok2 taw..(wlpun mmg xseronok)
maafkn aku klu aku ada buat korang skit ati ke..
patah hati ke..*ngeh3*

dats all from me..wish korang bhgia smpai akhir hayat...:)





2 comments:

a.t.O.k. said...

slamat ari raye.
wooo
seday2.
erm neway thnx folloy atok.
=)

nur almas alias said...

hak3!~~~
wohooo~
mmg cool lah atok cool!~
sma3 tok!~ :P