Friday, September 11, 2009

keinsafan yang mlanda lubut sanubari...~

skang da hmpir rya..
huuu...besh sgt2!~~
tpi...skang da xbesh..
sbbb........

POINTER!!!~~~~~
waaaa!~mamy......
sket je aku dpt..
hmmm...actually aku rsau sal tjaan nnti...
hopefully...there will be no probs at all...
igtkan dpt sme llus rslt pon llus...
ni tak...rslt slmat tpi pointer mcm hmpagas~
huuu~~

2la..spe suh aku mls2 kan dlu..
2lah pmbalasn..
psni..aku nk stdy leklok..
nk dpt rslt besh bsma dgn pointer yg besh..~bru cambesh!~
hmm..slalu mcm ni..niat nk stdy lbh elok dri dlu...tpi.. acu nk stdy leklok jew..alik2..
ila care4..ila san stipalo..ila hussain..
2la kerjanya..
xde bnda len..

tpi...
kli ni aku hrp aku da xtpu dri sdri...
cakap..lidah boleh bohong tpi klu rsa lidah mmg xbleh bhong~
hmmm...aku msti stdy leklok..
aku nak bhagiakan fmily aku yg wlaupun sdah trsedia bhgia ngn ksih syang..
tpi aku ttp nk bhgiakan lagi..
aku da jmpa bnda yg aku cri(klu xphm tgk post sblum ni)
aku akn usaha rjin2..
dmi kbhagiaan fmily yg aku syang 2..
n prove 2 those 'stupid peoples of my life'
yang ank mok ngah ngn pok yah,..
wlpun klrga dia ssh..slalu dhina dan dcela..
ada ank yg bkerja sbg sorang doc!~
i promise this..

umi..
abah..
kakok2..
abang..
adik2 aku..

ore psti akn tnaikan cita2 ore,,insyaalah..
doakan ore deh~
wslm!~


;)

1 comment:

JHaZ KiTaRo said...

selamat berpuasa & selamat hari raya dari blog 'aku sebutir pasir'.. :)