Thursday, February 19, 2009

terima kasih d ats sgalanya...=)

tensen ah...
haaaiihh.....
aku hrp sgt ad sorang dpt tolong aku....
tpi aku tau,xspe dpt tlong aku skang..kcuali Dia...
tapi...hummmhhh...
kan best klu aku ni gnius..
xyah tensen2 blaja...
xyah rsau kna rpeat pper k x..
xyah rsau klu kna smbung sbb kna rpeat year..
2la..spe sruh amik mdic..
tpi ni impian ummi aku..
lgipon..aku da lma mnt nk jdi doc..
sbb,,sbb...
sbb aku ska tgk doc pkai kot ptih smbil pkai stetoskop kat lher...
hurmm...sbb 2 ke??
ermm..ye kot..n myb..sbb aku ska tgk myt..
mgkn kdngrn agk plik..aku tkut myat...
tapi aku ska tgk myat..
ah..biar ah..plik ke..spe ksah..?
aku rsa aku tgh tachyphylaxis ah skang..
bila aku pkr blik..mmg brt burden yg aku tnggung..brt sgt..
smua yg aku buat skang sbb aku syng family aku..
sbb dorang..aku k sni..
sbb dorang gak...aku tbahkan hati aku tmpuhi sme bnda ni...
aku hrp sgt nk bgtau ummi aku..btpa tensennya aku skang..
tpi aku xsnggup..tkut dia sdih..
huummmhh...
tpi xpe..aku tau..dlm dnia ni..wlau btpa kta mnharapkn ssuatu,
xkn blaku gak tnpa izin driNya..
aku tau..Dia akn sntiasa ad cc aku wlpun org len tnggalkn aku,
aku gmbra sbb aku dah 'jmpa' Dia dlm hdup aku..
wlpun aku tau jrak antra aku dgn Dia still sgt2 jauh..

Ya Allah,trma ksh sbb brikan aku scbis kkuatan dlm dri ni..
aku tau aku xkn dpt hdup tnpa nkmat driMu..
ampunilah aku Ya Allah seandainya aku pnah leka dri
mningatiMu wlau satu saat pun..
trma ksh Ya Allah..terima ksh d ats sgalanya....=)

2 comments:

AIsyAmIrA said...

almas....
semoga kite semua berjaya...
n dlm mse yg sme sntiasa ingat kpd-NYa...
amiin

nur almas alias said...

Insyaallah..amin..thanq..=)